2010-07-24

Tillbaka från semestervecka, + 2 hg

Vi har varit iväg hela veckan och är nu åter på hemmaplan igen. Det har inte varit någon lätt pärs att hålla diet när man är iväg på olika anläggningar med barnen, där det enda som finns att tillgå är läsk, saft, snabbmat och glass. Det är väl tack vare att vi promenerat och badat så mycket som man lyckats hålla vikten någorlunda.

Det var 2 hg upp sedan i måndags och det får jag ändå känna är okej efter en sådan extremvecka. Jag tror dessutom att jag omvandlat till en hel del muskler i veckan också (muskler väger mer än fett). Vi har säkert gått några mil totalt och dessutom passade jag på att simma några längder när vi var på äventyrsbad. Vi kom hem i går och nu är det sträng diet som gäller igen. Vägning på måndag!

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: