2010-08-21

Fundelurar på designen...

Kan helt enkelt inte riktigt känna mig nöjd med den här bloggdesignen. Den är jättefin, det är inte det, men jag vill ha en ljusare och fräschare design. Och där... Där ångrar jag att jag inte började min viktblogg på blogger eller wordpress i stället. Så mkt enklare att ändra sin design där! Här ska man sätta sig in i stilmallar och kodmallar till höger och vänster. GAAAH! Har hittat en såååå fin design som jag vill ha, enkel att ladda hem till både blogger o wordpress så klart... Att bygga upp den själv - nä, där går jag verkligen bet!

Kanske blir det så att jag byter bloggadress, vi får se. Jag ska pula lite med det i dag så får vi se om jag lyckas få till något bättre! :)
Postat i Allmänt | Comment (4) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Benita

Sv: Roligt att du gillar min bloggdesign. Dock känner jag att det verkligen var dags för att byta :-) Jag förstår hur du känner ang. att du ångrar att du inte byggde din på wordpress. Jag har sett många fina bloggdesigner därifrån! Har själv varit sugen på att hoppa över men är rädd för att förlora alla mina läsare.



Kram

2010-08-21 (11:07:54)

Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Glömde adressen till mig ;)

2010-08-21 (11:08:16) www http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/

Postat av: Gabriella

De inte lätt de där med att vara nöjd med en bloggdesign, huvaligen! Hmm.. du kan ju starta en wordpress blogg, göra den som du önskar, lägga in alla viktiga inlägg och när du känner dig klar, så skriver du snabbt in dig på alla sidor som länkar till bloggen och börjar länka härifrån:) Du kanske redan tänkt så men om inte så var de ett tips på att behålla läsarna och inläggen =)

2010-08-21 (12:47:26) www http://fetmatillfitness.wordpress.com

Postat av: angelica

hoppas det blir bra vad du än väljer :)

2010-08-21 (13:23:07) www http://aangeeliica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: