2010-08-20

Fredag! RELALALAXA!

Oj vilket MONSTER jag var igår!! Den där powerwalken gjorde verkligen susen. Var en helt annan människa när jag kom hem igen. Så skönt att ta en ordentlig promenad där man bara går allt vad man pallar så det värker i benen när man kommer hem! :)

Idag är det riktigt skönt med helg! Har varit en extremt tuff vecka på jobbet. Det blev ett par glas rosévin till middagen i kväll, min älskling tyckte att jag skulle relaxa och ordnade med lite mat till oss och barnen. Jag tänker inte ens räkna kalorierna, men jag åt en lagom liten portion. I övrigt har jag ätit helt okej. Och lite rosé, det var jag faktiskt värd! Jag drack knappt någon alkohol alls på hela semestern och lite vin då och då, det får man unna sig.

Har precis avslutat ett samtal med telia/felia. Skulle ha fått min X10 mini i onsdags, men icke. Enligt killen på supporten låg min beställning "under planering" vilket enligt honom betyder att den kommer att skickas i början på nästa vecka. Nja... Jag tror det helt enkelt när jag ser det. Förra gången jag beställde en mobil från telia tog det 2 månader längre än vad de hade sagt. Så "under planering" säger inte mig ett dyft..! :)

Börjar längta lite efter den där mobilen..! Jag tror att vi kommer att utveckla ett fint förhållande till varandra!!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: