2010-07-24

Power walk med GPS

Nu har jag gått min runda igen, och denna gång lånade jag en kompis iphone (gotta have one!!!), som mäter med gps hur lång min runda är och med hjälp av tiden räknar ut hur många kalorier jag förbränt.
Rundan visade sig vara 3,6 km och idag gick jag den på knappt 35 min. Har förbättrat min tid med 10 minuter och jag tycker ännu inte att jag går så fort jag kan utan kan nog pressa fler minuter ju bättre kondis jag får. På dagens tid har jag förbrännt ca 300 kcal.

Det känns så otroligt skönt att röra på sig. Jag måste ta mig i kragen och göra en riktigt bra playlist så jag kan maxa hastigheten ännu mer.

Postat i Träning | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: BENITA

Hej! Roligt att vi får hitta hit :) Och jag förstår att du vill ha en Iphone, jag har med sett att det finns väldigt bra applikationer med träning.



Krams

2010-07-24 (16:36:49) www http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/

Postat av: BENITA

Glad jag blir att du gillar min blogg.

Vi får hålla oss uppdaterade om varann! Peppkram

2010-07-24 (17:23:08) www http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: