2010-07-24

Dagens kaloriintag...

...slutade på 1600 kcal. Och då kunde jag även unna mig en liten gin och tonic.
Vi har gäster i helgen så en liten drink före maten blev det. Därefter gott citronvatten till middagen medan de andra drack öl och läsk.

Bjöd på en lättvariant av tacopaj med en härlig sallad med bland annat melon och oliver i. Så gott!
Paj mättar något kopiöst så man behöver inte någon stor bit och i stället kan man ta lite mer sallad.
Grabbarna hade köpt ett par chipspåsar men jag höll ut och lät bli att smaka. Kände mig riktigt stolt över mig själv för det. Men jisses vad sugen jag blev till en början. Men när jag väl sagt "nej tack" så var suget som bortblåst!

Dagens måltider och träning:

Powerwalk, 3,6 km på 35 min.
Frukost: gröt, 1 ägg, lite juice och 1 kopp kaffe
Lunch: kyckling i ugn med ris och en ordentlig sallad. Lite sås med charlottenlök till.
Middag: Tajopaj med melonsallad
Övrigt intag: en 2 cl gin o tonic. Ett par bitar choklad till kaffet. Vatten.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: