2010-07-29

Boktips och bloggdesign och baktramp...

...i morgon ska jag ge er ett litet boktips. En liten cliffhanger ;)

...jag håller också på att scanna lite efter någon snygg bloggdesign... jag bloggar en hel del på blogspot.com och där är det enkelt att ordna med sin bloggdesign. Men blogg.se är något svårare... Därför kan det kanske emellanåt se lite rörigt ut här på sidan. Ni får ha överseende med det.

...jag var lite irriterad igår, sista kvällen på vår semestertripp, och i samma veva skulle jag gå och handla lite mat till kvällen. Pga irritationen tappade jag greppet och köpte en liten marabou mjölkchoklad (ni vet den smala varianten med 5-6 bitar). Tryckte i mig den på vägen tillbaka till vårt boende. Skitbra. Men samtidigt som jag gjorde det tänkte jag på boken som jag ska tipsa er om i morgon. Så inget ont som inte har något gott med sig.

Boken heter "gå ner i vikt med kognitiv beteendevetenskap" och jag lovar att det inte är nån tramsig bok om hur man snabbast går ner i vikt. Den här tar upp själva kärnan till varför man har ett viktproblem, hur man går till botten med det och hur man går vidare. Men jag berättar mer i morgon. Nu ska jag vila huvudet mot mannens axel och titta en stund på televisionen.
Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: BENITA

Jag tycker din blogg är kanonfin!

2010-07-29 (23:14:41) www http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/

Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-30 (18:08:16) www http://moathemoses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: