2010-07-29

Bestiga berg!

Det har gått skapligt. Har förmodligen inte gått ner i vikt men inte heller upp. Däremot har jag varit duktig och promenerat en del och mest stolt över mig själv är jag över att vi besteg ett berg. Eller en kulle, kanske. Men jag skulle nog kalla det ett mindre berg. Det var riktigt tufft och blodsmaken i munnen sa att jag jobbade på hårt. Uppför var fysiskt otroligt krävande. Nerför var minst lika påfrestande på ett annat plan, mer psykiskt med rädslan att ramla. Men det gick!

I kväll har vi ätit en riktigt god räksallad. I morgon blir det tuffa tag igen för att få ner vikten några hekton kilon till måndag när det är vägning på gång igen!! :)

Det blir nog inte en viktminskning på 10% till semesterns början, men jag är nöjd med en viktminskning!
Ser fram emot när vågen står på 93 kg, då blir mitt andra delmål att gå under 90 kg. Efter det blir målet 85 kg osv 5 kg i taget. 

I morgon blir det frukost som vanligt i form av gröt och ägg.

Postat i Träning | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: