2010-08-07

X10 mini med tillbehör beställt!

Så glad, nu har jag äntligen bestämt mig för en ny android-mobil. Det blev en Sony Ericssons XPERIA, närmare bestämt X10 mini. Till detta har jag även beställt ett exercise case att ha på armen och när jag får hem mobilen ska jag genast ladda hem "appen" cardio trainer! Längtar!!!


Det är ROLIGT att träna! :)

(Dock har jag fått en stooooor blåsa på höger häl efter att jag promenerat med de nya skorna idag. Hoppas verkligen att det var en engångsföreteelse, för det var verkligen BRA skor...)

Postat i Träning | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Pernilla Be

Precis en sådan mobil vill jag också ha! Ska önska mig en sådan i födelsedagspresent (25/10) eller så ska jag belöna mig själv med en sådan när jag passerat - 10 kg.



mvh//pernilla be

2010-08-08 (22:59:15) www http://pernillasviktresa.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: