2010-08-01

Vägning i morgon...

..då är det 3:e veckan. Känns som att jag skött mig rätt bra i veckan, men svårt att beräkna för dagarna vi var i väg på semestertrippen. Känns dock inte som ett viktras som de varit de två första veckorna. Men så länge det inte går uppåt så är jag nöjd så vi får hoppas på det :)

Snart ska jag ta min power walk som inte blev av i morse. Regnet stod som spön i backen. Jag går gärna ut o går i lite regn och blåst, men det vädret som var i morse kunde kvitta!

I morgon påbörjas sista semesterveckan. Verkar bli lite halvtrist väder så vi får väl se vad vi hittar på. Kanske en sväng till badhuset om lillan blir bättre (hon är piggare och äter lite idag). Vi pratar om en eventuell sväng till huvudstaden också ett par dagar, men vi får se vad det blir! bjuder på en photoshopad bild nedan på hur jag gärna ser ut när jag gått ner mina kilon. Originalbilden till höger.

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: