2010-08-06

Sista semesterdagen

Tänka positivt, tänka positivt.
Näää... Idag känns det inte så roligt. Sista semesterdagen, full med ångest inför att jobba igen. Blä och åter blä.
Det regnar ute också. Negativt negativt i min skalle... Det får bli en lugn dag idag, dock med rätt kaloriintag så klart ;)

Vi kom hem från en sista semestertripp idag. Det var dock härligt och lyckat. Fint väder hade vi också. Gårdagen bjöd på 3-4 timmars promenerande. Det känns i benen i dag. Härligt! Jag lyckades också sköta mig på hotellfrukosten i morse. Det blev lite fil med branflakes och ett ägg, samt lite juice och en kopp kaffe. Inget bröd, bacon o bus här inte!

Nu ska jag ta mig ut i regnrusket och gå o handla lite mat till helgen!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: