2010-08-14

Midjemåttet!

Jag har äntligen hittat mitt måttband, och inte kan jag skylla på att det ligger i någon leksakslåda längre. Det låg vid symaskinen, så klart...!

När jag började min viktnedgång hade jag ett midjemått på 101,5 cm. Idag visade det på 97 cm, så det går allt åt rätt håll! Känner att jag fått starkare bål i och med träning också. Jag försöker göra minst 100 situps om dagen och jag måste säga att jag känner en väldig skillnad. Under fettet finns hårda bulkiga muskler!! Det är sant! :)

Heja måttbandet. Jag får ta och bättra mig med det. På måndag när det är vägdag igen så ska jag även mäta stuss, byst, arm och knä (har "tjocka" knän), så jag kan jämföra siffrorna. Mäta mig kommer jag dock inte göra varje vecka utan det blir varannan vecka.

Hade en härlig promenad i morse och pressade ner min "bästatid" med 2 minuter! :)
Postat i Veckans vikt och mått | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Malin

Grattis!!

2010-08-14 (13:02:46) www http://halsanframforallt.wordpress.com

Postat av: Nenny

Härligt när måttbandet visar mindre siffror.

Kram kram

2010-08-15 (08:21:14) www http://nennysplace.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: