2010-08-12

Lidl... check!

Idag blev det en sväng förbi Lidl efter jobbet för att inköpa kvarg. Tur för mig så fanns det också! 500 g för 12:- (köpte fyra stycken). Tackar för tipset! Det bästa med den var också att den var något fettsnålare än lättkesellan OCH hade en bättre smak, och inte alls lika sträv som kesellan!

Nu har mitt exercisecase till mobilen kommit, nu inväntar jag bara själva mobilen...! Kom till mamma!!

Har också gått i mina nya walkingskor varje dag på jobbet så nu är de riktigt ingångna och jag känner inte av skoskavet alls som jag fick i söndags när jag invigde dem med några kilometer. Känns bra, för jag vill verkligen kunna använda dem MYCKET! :) Så nu när hälen läkt så kan jag äntligen köra mina promenader igen. Skam den som ger sig! :)

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Malin

Toppen! Jag har också köpt kvarg idag, hittade någon annan sort än kesella på Willys som var lite billigare.. Dock 250 gramsförpackningar. Har inte smakat ännu, men det blir nog imorgon till frukost :)



Har precis gjort en kladdkaka med kvarg istället för margarin i, ska bli spännande att se hur den smakar!

2010-08-12 (20:56:31) www http://mejline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: