2010-08-15

Jag kommer i mina jeans!!

Jag blev lite inspirerad av viktbloggaren It's all about taking control, som har ett par jeans som hon testar med jämna mellanrum och ett av hennes delmål är såklart att komma i dem!

Så jag testade mina jeans som jag hade för ett år sedan och som bara legat på hyllan, gissa vad?! Ja det står ju i rubriken, så det har ni väl gissat rätt... Jag kommer i dem igen! De sitter lite tajt, men nog kan jag ha dem alltid!



Sååå glad!! I garderoben finns fler gamla byxor som väntar på att få bli användna igen.

Härligt att göra lite "klädtester" imellanåt och faktiskt se skillnaden även där! Tack IAATC för inspirationen!
Postat i foton | Comment (5) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Malin

Vad roligt! Grattis! Det är så kul att prova kläder när kilona börjar försvinna. Provade en kjol i garderoben imorse som jag aldrig har kommit i och den passar hur bra som helst :)



Angående kräftorna så har du nog rätt, visste inte att en skalad kräfta väger så lite.

2010-08-15 (15:22:51) www http://halsanframforallt.wordpress.com

Postat av: Malin

Grattis! Jag har ett par skitsnygga byxor som jag skulle vilja komma i också. Men det tar nog ett tag till ;P



Svar: jag höll också på att dö där någonstans. Fick typ kramp i rumpan :P Vet inte om det var helt fel dag (är på dåligt humör) för mig att göra pilates, jag gillade det inte alls.. Kände mig bara svag och dålig typ, inte så kul. Får se om jag gör det igen lite senare.



Kram

2010-08-15 (16:32:01) www http://mejline.blogg.se/

Postat av: Bjornis

Oj, vilka framsteg du gjort på dessa veckor. Be proud! :-)

2010-08-15 (17:34:18)

Postat av: Benita

Åh! Motivation jag fick nu! Nu ska jag med ner i mina ;)

2010-08-15 (20:10:42) www http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/

Postat av: Nenny

Härligt! Att komma i gamla kläder är en underbar belöning. Grattis till det!

Själv har jag ett par av mina favvojeans som passar nu i en mindre storlek i garderoben. Hoppas jag kan ha dom snart.

Kram kram

2010-08-16 (07:28:18) www http://nennysplace.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: