2010-08-01

En timmes powerwalk avklarad

Eftersom jag struntade i promenaden i morse före frukost samt att jag "åt upp" mina träningskalorier i går kväll så gick jag en mycket längre runda nu i eftermiddag, som dessutom hade lite tuffare terräng med backar och snår. Det var grymt skönt att pressa sig lite extra. Dessutom tittade solen fram när jag klev ut genom dörren och det gav en extra kick!!

Mina träningsskor börjar bli under all kritik, och jag behöver snart inhandla ett par nya. Dessa från Nike är snygga och ser väldigt sköna ut:


Nike Zoom Vomero+ 5 Women's Running Shoe. Finns att inhandla på bl a www.nike.com

Postat i Träning | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Malin

Härligt med sol! Den kikade fram här med, efter att det hade spöregnat ett tag :P



Hur många kalorier "får" du äta per dag?

2010-08-01 (17:36:16) www http://mejline.blogg.se/

Postat av: Malin

Tack!



Okej, det låter ju bra det! Jag tänkte också satsa på något sådant. Måste skaffa en våg bara! Eller två, haha. Både personvåg och köksvåg :) Vad tycker du om viktklubb då? Har en kompis som gillar det, så jag funderar på att använda mig av det jag med så fort jag börjar plugga. Har så dåligt med pengar nu :P



Kram

2010-08-01 (17:45:59) www http://mejline.blogg.se/

Postat av: Malin

Ja, jag hittade tipset om viktpejl bland dina kommentarer förut faktiskt, så jag kollar in den nu. Man kan skriva in vad man äter och hur man tränar och ser diagram och så, den biten är bra. Men jag saknar recept! Och tips om hur mycket man ska äta och träna, man får liksom sköta allt själv känns det som. Så det blir nog viktklubb för mig så fort jag får studiemedel.. Kan man skriva in i efterhand där förresten? På viktpejl verkar man bara kunna skriva in samma dag som man har gjort eller ätit något, det går inte ändra eller lägga till något i efterhand vad jag har hittat. Och ibland kan man ju vilja göra det ifall man inte har tillgång till datorn under dagen eller så..

Kram

2010-08-02 (00:23:52) www http://mejline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: