2010-08-11

Ajaj...

...mitt arma huvud. Mindnote: bli bättre på att dricka vatten!

Dessutom insåg jag vid lunch idag att det inte var mkt till mat jag fått med mig från frysen. Tog fram en kylpåse i morse som jag hade fryst in med en måltid kycklinggryta. Insåg när jag stod där på jobbet att när jag lade in den i frysen också tänkte att - "för att bli mätt till den här behöver jag ha med lite kolhydrater också". 2 tomater hade jag med. Så lunchen hamnade på 200 kcal och ännu mer huvudvärk...!

Tackar för kommentarerna i förra inlägget. Fick ett bra tips om kvarg på halvlitersförpackning för 12 spänn på Lidl. Kanon, ska kolla in det!!

Nu får jag nog ta och ordna mig en mättande kvällsmiddag! :)
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Malin

Lät ju som ett bra pris, synd att Lidl ligger ganska långt bort från där jag bor bara..



Tack för tipset! Ska testa en sån frukost och hoppas på att hålla mig ohungrig i några timmar iaf ;)



Jamen gör det! Kikärtsbiffar kan bli ganska torra annars, men de här blev hur goda som helst! Ska äta det till middag alldeles strax faktiskt :)



Kramar

2010-08-11 (18:26:19) www http://mejline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar: